pfft!

2010-02-27 @ 18:36:39
Ligger i soffan och degar rent generellt. Känner mig apskabb för jag är snäppet förkyld samt har ont i ryggen och är mätt som stryk. Lyssnar igenom Jessica av The Allman Brothers Band. Den låten har man ju inte hört på nåt år eller två. La till den i listan av låtar som jag tycker är awesome. Nu bytte den till Life. Mmmm...

Så ikväll ska man se X-Men Origins: Wolverine som vi hyrde på Ica idag. Ville egentligen hyra District 9, MEN MEN. Nu borde jag förmodligen sitta och skriva färdigt en massa skoluppgifter. Orkar bara inte.

Bara för att fick en plötslig impuls ska jag lägga upp två ögongodisbilder. Och för att det inte ska bli några sura miner så lägger jag upp en bild på Megan Fox samt en bild på Johnny Depp.



och



Så. Nu blev väl alla glada!

/V

Kommentarer
Postat av: ida

hmm, jag känner mig träffad av insinuationen i sista stycket :P länge leve jämställdheten!!

2010-02-27 @ 19:48:14     URL: http://statsvetarida.blogg.se/
Postat av: G.

2010-02-28 @ 13:22:03     URL: http://bullshitboy.blogg.se/
Postat av: G.

Johnny Depp gillar vi! Men nästa gång, lägg upp något på Kerry Degman istället. Mm.

2010-02-28 @ 13:22:36     URL: http://bullshitboy.blogg.se/
Postat av: E

Johnny Depp (Y)

Inte nog me att han är rätt snygg, han är ju så underbar skådespelare.. Han är "Ett mycket sällsynt exemplar" ^^

2010-03-10 @ 17:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin