surprise, surprise, surprise

2010-02-20 @ 22:39:48
Såg då förstås Melodifestivalen idag också. De flesta var väl ganska pfft. Fast dagens överraskning kom utklädd till Crucified Barbara som framförde "Heaven or Hell." Måste säga, den var faktiskt ganska bra. Och kvinnan gjorde en pinch harmonic under versen. Det har nog fanimej aldrig hänt under hela Melodifestivalens historia (eller det kanske det har, men inte lika coolt som här iaf.)

Skulle sitta och se "Kikis Expressbud" med Hannah, G och mamma. Jag gick efter en kvart. Jag vet inte varför. Som jag har sagt tidigare har jag ganska svårt för anime-filmer. Nåväl, snart ska jag se "I Am Legend." Känns som en bra film.



Epic låt is epic: Devin Townsend – Bastard

/V

Kommentarer
Postat av: Killen med Koll

Du får inte gå under Miyazaki. bög

2010-02-21 @ 15:04:02     URL: http://killenmedkoll.tk
Postat av: matilda

Sv: ojdå, ska skärpa mig

2010-02-25 @ 08:37:01     URL: http://mittimatida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin