'tis da bomb.

2010-02-13 @ 12:27:05
Oj, vad länge sedan det var jag skrev ett blogginlägg. 6 dagar sedan för att vara helt exakt. Man kan väl säga att jag bara inte tagit mig tid (jag inte säga att jag inte har haft tid, särskilt inte efter Gustafs arbete.)

Oh well. Så vad händer idag?
Ja huvudsakligen en Alla Hjärtans Dag fest hos Choongen då. Med största sannolikhet kommer det att bli väldigt, väldigt kul. Fast Nils är ju i Hemavan. Då funkar det ju nästan inte. A ja. Ska "samåka" på ettans buss med Malin, Elina och Tine (som blev en kul överraskning.)

Kommer in i feststämning genom att lyssna igenom Lamb of God – Wrath. Eller ja, kanske inte då. Men jag taggar House of Metal 5-6 mars. Har inte hört på LoG så himla mycket, men om man ska se bandet som headlinar så är det väl lite bra om man hört nåt mer än en låt av dem, inte sant?

Såg T2: Judgement Day igår. Måste fundera igenom det jag sett och jag ger er säkert en recension av något sorts slag imorgon.

P-A skickade en video på MSN. Så in i helvete rolig!



/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin