In the abscence of light, darkness prevails...

2010-01-07 @ 20:19:40
Idag har folket här haft strömavbrott. I en 40 min ungefär. Men det räcker för att störa vardagen ganska bra. Vi skulle egentligen käka fisk, istället blev det hämtpizza :D. När pappa och Anne for för att hämta dem så blev allt och alla plötsligt väldigt impopulära hos Mats som rageade konstant i 30 min. Till slut orkade jag inte längre med hans dörrsmällande så jag sket i honom för en stund och tog en av de två sista Tobleronerna som fanns kvar (OH NO, SHAME ON ME!)

EXTRAPOÄNG TILL DEN SOM GISSAR VILKEN FILM CITATET JAG HAR SOM TITEL KOMMER IFRÅN!

Hans Zimmer – Science and Religion

Lyssna på den. 12 minuter av bland den bästa filmmusiken du kan hitta.

/V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin