shakes the pillars in my head.

2010-01-28 @ 00:00:44
Verkar som att det blir mycket sova den här veckan. Eller mycket dator (upp till en själv.) Sovmorgon idag, sovmorgon imorgon och (förhoppningsvis) sovmorgon på fredag. Våran Sve & Eng-lärare Cat har nämligen blivit sjuk. Det känns som om att det bara är hon av alla lärare som lyckats bli sjuka så många gånger som hon har. Förhoppningsviset i parentes är på grund av att jag och Kamil har tyska på fredag morgon. Om Cat fortfarande är sjuk, betyder det att vi har hål till och med 1240, på filmprodden börjar. Kan ju säga att det stank av ren skadeglädje på datakunskapen när klassen fick reda på det (BTW, jag tar såna här saker ganska bra men när folk ska gnugga in det i fejset blir det lite mycket.)

Men nu är det så här, våran tyskalärare har nåt knas med hennes ben så hon kommer inte att vara på skolan på fredag. Hon kommer att kämpa för att skaffa fram en vikarie. Jag hoppas innerligt att hon inte gör det :P. Men oh well, i sådana fall har jag fyra timmar att spendera med min iPod och min biblioteksigenomlyssning. Som btw går ganska bra (har nu lyssnat KLART all Dream Theater musik jag har på iPoden, som är typ 18 timmar eller något sånt.)

"James, I don't take offense that you left during the drum solo."
"Sorry man, the Chai Latte takes precedents over the drum solo."


Gud vad jag älskar det här klippet. Så förbannat kul!

Sitter och as we speak diggar Transatlantic – Suite Charlotte Pike. Inge metal och sånt. Regular prog rock (hur nu regular och prog funkar i samma mening)

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin