So much for the wicked bonds strangling inspiration...

2010-01-02 @ 19:38:19
Yuck. Jag orkar inte med internet som kraschar. Har försökt skriva ett antal inlägg de senaste dagarna då Firefox bestämmer sig för att stänga ner sig vore ett bra alternativ. Svär på att det är någon sorts norsk anti-mojo som figurerar i nätverket. Speaking of norsk, så är det dö-roligt att vara här. Eller ja, vi har varit här i 5 dagar nu (eller 5 och en halv, beroende på hur man ser det.) Nämligen uppfuckades en bra del av resan hit. Först var bussen från Umeå försenad en kvart; vi hade en kvart mellan bussen och tåget vi skulle med. På det blev det en bilolycka som försenade oss ytterliggare. Efter många om och men fick vi hoppa på ett tåg som gick två timmar efter (samt efter vårat tåg till Trondheim.) Då var det lov att kliva in i en taxi i 4 timmar (på Veolias bekostnad, thank god.) Sedan hotell i Trondheim och en fyratimmars färd till Kristiansund.

Nog om det dock. Till och med så att jag inte orkar skriva mer. På nyårsafton blev det lilla julafton också då det fanns lite presanger som vi (och Anne och pappa) inte hade fått. Tre finfina till mig blev det. Först och främst fick jag en av skivorna jag önskat mig "Sol Niger Within" av Fredrik Thordendal's Special Defects. Hade dock önskat mig Version 3.33. Det var också den de beställde. Dumma leverantör. Oh well. Har lyssnat igenom den och en att det var en annan version gjorde mig inget överhuvudtaget. Nummer två var som jag önskat mig en ordentlig rakhyvel. Gilette Fusion! And it works wonders! Jag har också fått lov att gömma den för min äldre broder som gladeligen notifierade mig om att han kommer att använda den. Sista presangen var en Pondus-kalender. Förra året fick jag en Zits-kalender. En lifesaver vissa mornar.

Citat från:



I nästa inlägg kommer en hyfsat fet krönika på året som gått. Stay tuned, trogna läsare!

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin