Surpassing the usual or ordinary, particularly in scope or size.

2010-01-17 @ 01:40:41
Har nyss kommit hem från en timmeslång promenad från biografen och hemåt. Inne i biografen njöt jag för fulla muggar i 2 timmar och 40 minuter. Så otroligt bra var Avatar. Definitionen av epic, det är vad den är. Förmodligen en av de vackraste filmer jag har sett. Färgerna, kontrasterna, allt sånt var hur snyggt som helst. Storyn var också bra, man kände hur man rycktes med. Jag tänkte dock också på det Petter sa, att om man tar storyn till Pocahontas, byter ut lite namn och lite sånt så har du Avatars handling. Det gör inget. För filmen var bra ändå. Musiken var underbar. Jag funderar starkt på att skaffa soundtracket, men jag väntar bara på att de gör någon sorts "complete release"-utgåva inom en snar framtid.


And that's the way the cookie crumbles!

Dagens låt: Dream Theater – Home [Scene Six]
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin