Anguis In Herba & Quadhybrid.

2010-06-30 @ 02:39:47
Ja, mina kära läsare, jag glömde ju att upplysa er om att jag skulle försvinna till mormor och morfars stuga ett bra tag. Jag hade minimalt med tillgång till internet, men det var ju heller inte mitt största prio där borta. Bara chilla i överlag. Hade ett utbyte av musik med käraste moster Ida. Hon försökte indoktrinera mig i Michael Jackson, och jag försökte lite samma sak med några av mina band. Var mycket roligt, måste jag säga. Sen snackade vi om allt mellan himmel och jord. Mycket trevligt det med.

Fast det som var liksom main-eventet under resan var ju Pite Havsbad! Första gången man var där på 11 år. Då var jag typ... 6 år. Sickt. Anywho så var det jävligt kul iaf. Cirka tre timmar bad blev det samt chillande på en havsstrand, en tur med lillebrodern i ett dinosaurieland och sist men inte minst go-kart! Första gången var det, och pussy som jag är körde jag så pass långsamt att jag blev omkörd en snubbe. Eriksson däremot gasade på för kung och fosterland.

Inga pics, faktiskt, vilket är lite tråkigt måste jag medge. Men mami filmade lite grann när vi åkte Spacebowl med sin mobil, så vi får se. Och btw folks, jag kommer nu att spamma min blogg med de dagboksinlägg jag missat att göra.

Nattens låttips: Stone Sour – Mission Statement

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin