Neonsvart

2010-06-13 @ 01:06:23
Trodde man skulle vara lite piggare än vad man känner sig nu. Jag menar, en timme sen var ju allt chill. Kan min kropp sluta jävlas med mig? (prolly not, men man kan ju alltid hoppas.) Nåja. Kvällen börjades framför TV:n och "District 9." Det var en sjukt bra film. En riktigt, riktigt bra film. Så originell på så många plan så att det inte är sant. För er som inte känner till handlingen så handlar det om hur aliens kommer till jorden (Johannesburg, för att vara mer exakt) och placeras i en slum. Sen börjar en småkomplicerad (så här klockan 1 på natten är den det) historia utveckla sig.

Efter TV blev det dator, och "Dreaming Neon Black" av Nevermore. Sådär på första genomlyssning så kan man tycka att det är ett ganska bra album. Om inte annat, mycket bättre än deras senaste ("The Obsidian Conspiracy") som efter 5 års väntan blev en hyfsat stor besvikelse för dedikerade fans. Jag (noob som jag är) blev inte fan av de förän tidigt förra året, så jag har inte behövt vänta lika länge X).



/V

Kommentarer
Postat av: ida

Robbie Williams i sitt esse! http://www.youtube.com/watch?v=Hg2zuQsdpb8

2010-06-13 @ 11:16:11     URL: http://statsvetarida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin