Sensemaker.

2010-06-12 @ 01:17:50
Kände att jag behövde skriva ett lite normalt inlägg (för alla mina andra inlägg är ju det XP.) Nej men vad ska man säga? Asnice med sommarlov and what not, och det händer asmycket här hemma. Gustaf, 19 år gammal, lämnar huset imorgon (eller ja, idag är det ju) på ett mycket bra tag. Känns helt jäkla twisted på nåt sätt. Alltså det är ju förmodligen det bästa, men det kommer att bli så märkligt. Jag menar, typ 70-80 procent av mina konversationer här i huset är med honom, om inte mer. Blir lite angst imorgon (hur man nu lyckas med det, yrvaken klockan 8 på morgonen) men ja, det går nog över på ett tag.

Vad händer annars då? Inte så jättemycket precis. Känns helt sjukt underbart nice att äntligen ha sommarlov (fast det händer så mycket under de här dagarna att jag inte räknar att sommarlovet har börjat förns på måndag.) Det har varit en helt galen vecka. På måndagen hände inte mycket, var på skolan från 10-14. Tisdag var det Slaget om Midgård där vi tog oss till final (men kom tvåa; kändes asbra ändå!) Onsdag var det utspark för treorna som var fett underbart kul. Vattenkrig med Twilight-tema och en massa massa fika. I förrgår tog skolan slut och Gustaf tog studenten. Så himla konstigt det kändes egentligen. Nu igår var jag, Erik och pappa och såg "The A-Team." Ingen Oscars-film direkt, men det är den medveten om också. Den försöker liksom inte bli någon ny "Dark Knight." En underhållande film för stunden, men inte mycket mer. Också en film där man lär sig att uppskatta tystnad mycket mer, vilket inte säger så lite om filmen i sig.

Swell.

/V

Kommentarer
Postat av: G.

"10 av 10, häftiga specialeffekter!" Kommer sakna dig också, mitt snuttegull! Nämen seriöst, vi får ringas på Skype asofta och prata djupa saker, snygga brudar och musique en masse!

2010-06-12 @ 08:53:58     URL: http://bullshitboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin