UNDERBART!!!

2010-06-03 @ 19:39:17
INGA SKOLUPPGIFTER KVAR ATT GÖRA (film är kul, så det räknas inte)!!! Finns det möjligtvis någon bättre känsla en att sitta datorn en vardagskväll och känna "Fan, jag har inget som jag måste göra eller skulle kunna skjuta upp"?. UNDERBART!!!

Fick också idag reda på mina delbetyg i ESO (för er i film som undrar, gå till medialärarnas arbetsrum vid biljardbordet och fråga efter Jonas.) VG i teater, MVG i musik, G i bild och MVG i själva projektet. Efter lite efterforskande i Fronterrummet hittade jag ett program där du kan räkna ut hela ditt betyg i ESO:

Kurs Estetiska projekt åk 1 -> Program -> Betyg (Anpassad) -> Projekt Betyg.exe

Enligt det fick jag VG. Kändes lite småsurt ändå, men lärarna kanske har den mänskliga faktorn också! *håller tummarna* Men det är ju inte fy skam det heller :P.

CLICK LINK AND AWAIT HAPPYSONG!

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin