burk burk

2010-03-25 @ 10:10:04


Igår skrev jag en recension av The Phantom Menace soundtracket. Där skrev jag om Jar Jar Binks. Allas vår hatade, för att vara mer specifik. Ett typo å min sida. Jag menade ungefär att de flesta hatar Jar Jar. Eftersom jag såg filmen först när jag var typ 6-7 (första Star Wars filmen jag såg), tyckte ju jag förstås att Jar Jar var en hysteriskt rolig karaktär, och har ju därmed klistrat sig fast i hjärnan som så. Fast iofs var det ju längesen jag såg den filmen. Kanske borde göra det snart. För vid närmare eftertanke känns han (av vad jag minns) lite som en påklistrad comic-relief karaktär. Skulle kanske fortsätta inlägget, men nu måste man ju faktiskt arbeta på samhällslektionen också

/V

Kommentarer
Postat av: Sebastian Nebaeus

jaha, burk burk.. Då tänkte jag på en burk som har en burka på sig.

2010-03-25 @ 18:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin