i had a dream

2010-03-10 @ 22:25:56


Det är inte ofta jag kommer ihåg drömmar.
När jag gör det, så brukar jag ändå inte bry mig om dem för att det var så tråkiga i allmänhet. Men drömmen jag hade natten till idag, den var... speciell. Kan inte minna mig om en liknande dröm innan. Allt är förmodligen inte kronologisk ordning nu när jag berättar den men here goes:

Jag pratade med pappa om hur drygt det var att rosta jättefranska för att man måste ha så hög värme. Han svarar genom att säga att brödet "är ju bara luft" och det blir ju svårt att rosta något då, eller hur? Kommer också ihåg att en man hade dödat en svart get på något brutalt sätt, något igenom huvudet eller nåt sånt. Folk tyckte inte om honom, that's for sure. Bästa delen (som gör den här till the best dream ever) var att jag satt i ett badkar med Megan Fox's karaktär från Jennifers Body. Tydligen visste jag om hennes tillstånd också, för jag frågade varför hon inte dödade mig. Hon svarade med något i still med att hennes tillstånd förbjöd henne att äta upp såna hon tyckte om. WIN.


Det sägs att drömmar kommer sig av att hjärnan behandlar saker som hänt under dagen. Jag kan göra en koppling till gårdagen och drömmen. Det var den där delen om franskan, för jag hade pratat med Gustaf om det tidigare. Men några getter kan jag inte minna mig om, och heller inte Megan Fox. Eller vänta nu, det kanske jag kan. Jag tror jag kollade igenom gamla bloggbilder igår. Nu verkar det logiskt :P.

/V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin