The Final Days of Freedom / The 5 Traps

2010-03-13 @ 14:24:59
Idag är det lördag. Två dagar kvar och så blir det projektvecka för hela slanten. Om cirkum 3 timmar kommer våra kära mostrar och så blir det tacos urban och Melodifestivalsfinals-tittande med godis, snacks och lite allt möljigt. Safe to say är jag där för snackset och sällskapet.

Så då har man blivit utmanad av Gustaf att välja ut 5 saker som folk skulle kunna lägga i fällor för att fånga mig. Det var lite svårt att tänka fram en lista, men jag tror att det skulle vara de här:


Megan Fox


Mycket, mycket pengar.


Alla skivor jag någonsin skulle kunna önska mig


Mikael Åkerfeldts composing skills


Någon lysande manusförfattare och regissör som vill ta på sig arbetet att göra en film av "Scenes From a Memory"

Det är väl typ det. Kom på det mesta on the fly.

/V





 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin