Vill ha

2010-03-19 @ 19:03:04


Bang & Olufsen BeoSound 3200

Gå inte in på Bang & Olufsen-affären i stan. Det är ett farligt ställe med sjukt bra saker för sjukt höga priser. Butiken är ganska liten och jag, Kamil och Elina blev visade alla apparater de hade av en högst entusiastisk försäljare (han var den enda där), bland annat en TV vars egna högtalare lät bättre än våran 2 år gamla stereo från Sony. Sen fick vi se en hörna som in alles kostade en halv miljon, varav TV:n enbart kostade drygt 250.000. Det lät fanimej som om man stod i en biograf när han skruvade upp volymen. Sedan fick jag syn på min absoluta dröm. Bang & Olufsen BeoSound 3200. Ända sen jag såg den i (den fantastiska) TV-serien Nip/Tuck har jag velat ha en. Den har liks verkat otherwordly så jag har inte trott att den har funnits. Men där var den, i all sin prakt. Jag fick typ rysningar när han förde handen framför glasskivorna och de liksom bara gled upp. Kostar ju bara 32.000 kr, så om någon skulle lite pengar över så är det ju bara att skänka den nätta lilla summan till mig. Sist men inte minst fick vi se något sorts mediacenter där man kunde rippa 4000 skivor i lossless ljudkvalitet och lägga till låt, artist och albumnamn samt albumomslag. Helt jävla awesome ställe. Måste fan börja spara ju.

BTW, sorry att ljudet inte funkade på originalet av kastreringsfilmen. Hade glömt bort det problemet.

Låttipset för idag: Between The Buried And Me – Sun Of Nothing

/V

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄR du alltid med den där elina?

Är hon din tjej?

Är du intresserad av den där elina?

Är du intresserad av den där kamil?

2010-03-19 @ 19:42:32
Postat av: Viktor

RE: Anonym



nej, elina är inte min tjej men jag tror att hon gillar mig. borde jag satsa? hon är ju en tjej

2010-03-19 @ 19:55:11
Postat av: V

failblog.org

2010-03-19 @ 22:50:55     URL: http://fallingdrapery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin