3 fackin' timmar!

2010-05-06 @ 22:03:10
En dag är nästan förbi, och har man gjort något vettigt? Kanske. Inte på engelska/svenskan/whatever i alla fall. Hade tänkt läsa "Dracula" men det blir inte riktigt stämning med Rammstein i bakgrunden. På samhälls gjorde jag faktiskt några uppgifter, är uppriktigt sagt ganska stolt över mig själv. På rörlig bild fick vi bestämma två manus som vi skulle börja arbeta med (Julias och Petters.) Är inte riktigt säker på hur det här kommer att bli då vi blev 4 stycken som önskade vara foto på Julias film. Också lustigt hur alla verkar tro att jag valde Julias film pga Elina. Sanningen är ju den att faktiskt hade en ganska bra vision för hur jag ville att jaktscenen i den filmen skulle se ut. Oh well.

Och sen så var man ju tvungen att stanna på skolan i 3 fackin' timmar för att ha nationella i engelska 14:45. Yeah. Jag pratade jävligt mycket. Kändes det som i alla fall. Ugh...

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin