4's and 5's

2010-05-19 @ 21:09:16
Blev igår utmanad av G att komma på de 5 snyggaste kändisarna jag vet. Kom inte på 5 sådär på rak arm så det blir 4 istället (nog finns det alltid snygga kändisar så det räcker, men jag vill inte ta någon bara för att.) Reagera hur ni nu vill *host*I to the d to the a *host*. Alla dödshot och anklagelser om manschauvinism kommer att vidarebefordras till Gustaf. So here goes in no select order:


Jessica Alba (no surprise here...)


Megan Fox (nothing new here either...)


Scarlett Johanson (har inte lagt upp en bild på henne så långt jag kan minnas.)


Kenza (but wait; what is this? Läser Viktor kändisbloggar? Nej. Har Gustaf sagt att det här är hans favoritbild på henne och visat den för honom? Ja.)

Oh well. Is/was bored och gjorde det här inlägget. Gör som du vill. (lovar att Kenza-advokater kommer att jaga mig till döden för att jag snodde en bild från hennes blogg O M G!)

/V


Kommentarer
Postat av: carro

snygga kvinnor! fast alba borde inte vara etta.

2010-05-19 @ 21:29:23     URL: http://sixdaywar.blogg.se/
Postat av: kr1337stoffer (igen)

http://dave16.files.wordpress.com/2010/01/hayden-panettiere.jpg



Hayden Panettiere tar den femte platsen.

2010-05-20 @ 15:48:50
Postat av: ida

känner mig träffad av inledningen :P men jag bryr mig inte, ska göra en egen lista :P

2010-05-20 @ 19:23:38     URL: http://statsvetarida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin