Cultclocknight.

2010-05-23 @ 02:37:40
Kulturnatta is over and done with. Så vad gjorde jag där? Inte mycket. Hängde först och såg "Death Maze" spela i Döbelns park (och de var riktigt bra må sägas), sen drog jag in mot stan för att se om jag hittade någon jag kände. På Rådhustorget träffade jag på Elina och hennes Holmsundshomies, bland annat en Marcus Westerlund i kilt som utlovat. Vi drog till Hjallarhornet (det är så det stavas va?) och såg några Midgårdare spela. Overall är det ju var det förstås hög klass på MU3:ornas framträdanden. Var tvungen att dra efter en stund, för man skulle ju på bio och se "Prince of Persia." Jag kommer att skriva om den filmen i ett senare inlägg. Om du klickar på bilden nedan kommer du till min bdb där jag lagt upp de flesta jag foton jag tog i dag.


/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin