Fredag 7/5 (fint att man har koll)

2010-05-11 @ 21:55:11
Fint att man har koll på vad man ger sig in på... Tog på mig ansvaret att vara "fadder åt ettorna på lekdagen." Lekdag i mitt huvud = treornas utspark. Gjorde inte kopplingen mellan fadder+ettorna+lekdagen. Trodde att fadder var något synonymt med typ "okej ettorna är med och planerar treornas utspark." Visade sig senare, ack så för sent, att jag hade signat upp på att vara just det, fadder på ettornas insparksdag en dag innan vi egentligen börjar. Hängde kvar genom hela mötet som var och drog sedan hemåt. Stannade vid kullen ovanför Svingen och satte mig på en stor sten där jag chillade i allmänhet (pics togs också, varav en på mina utsträckta barfota fötter och ben som jag inte kommer att ladda upp därför att mina ben ser ut typ dvärgben på den bilden. srsly.) Efter ett tag kom Petter förbi och jag cyklade tillsammans med honom ett tag till vi var tvungna att skiljas åt. Han hade tydligen inte haft en aning om vad det hade varit för möte och sa att han jättegärna skulle vilja vara med. The world just got a little bit brighter. Eller ja, den dagen taggas lite mer nu än förr.



/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin