toto-fest & fetdiss.

2010-05-05 @ 16:50:47
Idag har jag...
  • ... cyklat till skolan i aprilväder (i maj.)
  • ... haft en jätteintressant engelska lektion! (notera en gnutta sarkasm i tidigare påstående.)
  • ... lånat Dracula (en jättefet bok på 600 sidor som egentligen kund'a varit typ 400 så man ser assmart ut)
  • ... faktiskt arbetat på en samhällslektion (inte för mycket dock; oroa er inte.)
  • ... skickade iväg min sista Spotify-invite (äntligen!)
  • ... haft en Toto-fest innan elva-tiden började.
  • ... käkat veg-mat till lunch.
  • ... sett världshistoriens mest uppiggande film på manuslektionen när jag redan var dötrött. Hoo-Ha!
  • ... blivit fetdissad av tabb-Anita (imagine that.)
  • ... cyklat hem i faktiskt ganska bra väder.
Idag ska jag...
  • ... käka stuvade makaroner med köttbullar! (pics, pics, pics!)
  • ... läsa Dracula (lite grann i alla fall.)
  • ... läsa en jätterolig tysk andravärldskriget-bok (på just det, TYSKA!)
  • ... med största sannolikhet lyssna på musik.
  • ... lite allt möjligt.
  • ... Typ.
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin