a mansion in the darkness.

2010-11-12 @ 00:27:13
Tjosan b-loggen. Sitter och småtröttar lite grann. Lyssnar på "Abigail" av King Diamond. Där har du riktigt bra old-school heavy metal. Sångaren har ju ett helt galet omfång. Hans falsett är bara vansinnigt! Lyssna bara på "The Family Ghost" (inte den bästa låten) för att höra någon som verkligen hoppar mellan lägen. Lyssnade igenom "Demigod" av Behemoth lite tidigare. Mutade Robot Unicorn Attack och hade musiken igång samtidigt. Det var en unik upplevelse I tell ya. Bra album btw. Inte lika lätttillgänglig som "Abigail", men i överlag väldigt bra. Särskilt "Conquer All". Den är ju så mäktig att jag blir knäpp bara jag tänker på det.



LEDIG IMORGON :D!

... och så var det med. Har en tonvis med grejer jag måste göra. Känns asdrygt. Vill verkligen inte ha matteprov på tisdag. Källkritik ska in. Favoritlåt ska väljas och presenteras på tyska. Häfte ska fyllas i. Hamlet ska läsas. Paradise Lost ska läsas. Allt ska göras. Kan herr och fru Procrastination bara dra åt helvete?

Fick mina kära beställda skivor. Mer om det imorgon, ifall jag orkar och/eller har tid.

/V

Kommentarer
Postat av: Rebbs

Glöm inte att översätta isbergsdikten ;)

2010-11-13 @ 01:27:27     URL: http://castleofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin