peppschlami?

2010-11-08 @ 21:39:57
Spännande dag idag. Börjades med att vi fick byta till en ny mattelärare. Nina heter hon. Verkade ganska trevlig, men snackade senare med några som haft henne tidigare. Hon var tydligen inte världshistoriens bästa lärare. Nåväl. Det bestämdes i alla fall att vi ska ha matteprovet nästa tisdag. Awesome. På kulturhistorian fick vi leka levande statyer. Vi valde den hellenistiska stilen, alltså mycket känslor och uttryck. Att motivet blev mig sönderslagen av Choong samtidigt som Kamil och Julia höll och Elina gjorde... nånting var väl kanske inte så oväntat. Vid slutet av lektionen sa också Karin att hon hade haft "väldigt roligt" när hon läst mitt filosofiarbete. Oh shit, tänker jag. Tydligen hade jag skrivit på nåt analytisk, observerande sätt och hon tyckte det var väldigt kul att se någon som har en fallenhet för att skriva såna här texter. Jag fattade hälften av vad hon snackade om.

På tyskan har vi nu påbörjat salamiförsäljning. So far har jag sålt 5. Utan att lämna lägenheten. Vad bäst jag är.

VILL DU HA SALAMI ÄR DET BARA ATT RINGA ELLER MAILA ELLER KOMMENTERA! TRE OLIKA SMAKER! 42 CM, 800 GRAM FÖR 165 SPÄNN!



Awesome spellista: Textures

/V

Kommentarer
Postat av: Reb

Svar: Ja, men det var typ den enda bilden som fanns ^^

Jo, det var just den låten jag citerade. Es ist gut, finde ich. :P

2010-11-08 @ 23:42:16     URL: http://castleofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin