where do we go now?

2010-11-19 @ 16:59:38
Hejsan och hallå bloggen! Sitter och svälter framför brödboxen as we speak. Väntar på att Hannah ska komma hem så kan vi börja laga mat. Pasta med köttbullar och brunsås. Det är gött ^^. Idag var det stilbytardagen på Midgård. Rätt intressant att se vad folk skulle klä ut sig till. Lite roligt att typ enda gången gangsters syns på Midgård är då man ska byta stil XP. En av dagens höjdpunkter var ju lätt Niclas Top Gun-entré på manuslektionen. Själv var man gangster X). Vissa var lame-oes och hade inte klätt ut sig, men Kamil var Nils, Nils var stekare, Elina var pirat och Krille var skolpojke. Bland andra då förstås. Orkar inte rabbla upp alla XP.


Foto av Lina Hedberg.

Om ni struntar i den outklädda kinesen i förgrunden så ser ni mig i mina sista minuter som gangster och ett av världens bästa that guy-face på Kamil. Elina finns också med till vänster.

Som sagt, väntar på mat. Lillfröken kom hem tomhänt. Underbart. Har skickat iväg henne till OK. This is going to take time.



Awesomet album. "Regenesis" och "Stream of Consciousness" är höjdpunkter.

/V

Kommentarer
Postat av: Jessica

"strunta i den outklädda kinesen..." OUTKLÄDDA?!?!??!! Jag var tammefan super-indian den dagen! Syns ju klart och tydligt, hade en extra röd nyans i ansiktet och allt!

Jag gör min tribe-dance på den där bilden!

2010-11-23 @ 21:37:50     URL: http://strangeish.blogg.se/
Postat av: Jessica

"strunta i den outklädda kinesen..." OUTKLÄDDA?!?!??!! Jag var tammefan super-indian den dagen! Syns ju klart och tydligt, hade en extra röd nyans i ansiktet och allt!

Jag gör min tribe-dance på den där bilden!

2010-11-23 @ 21:38:04     URL: http://strangeish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin