all i ever wanted.

2010-10-22 @ 21:02:15
Kom på en sak. Jag har alltså inte ett soundtrack från 2010 i min samling. Det suger ashårt. De här känner jag att jag skulle vilja lägga till i min samling:
  • Edge of Darkness - Howard Shore
  • The Expendables - Brian Tyler
  • Harry Potter & The Deathly Hallows Pt. 1 - Alexandre Desplat
  • Inception - Hans Zimmer
  • The Last Airbender - James Newton Howard
  • Let Me In - Michael Giacchino
  • Prince of Persia: The Sands of Time - Harry Gregson-Williams
  • The Wolfman - Danny Elfman
Inte någon som råkar har en sådär 1000 spänn över som de känner att de inte riktigt behöver? K thx bye!

Wolf Suite Pt 1
Typ ett av 2010 års bästa filmmusikspår.

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin