god morgon... eller nånting sånt kanske.

2010-10-17 @ 11:24:02
Tjo bloggen. Är lite småtrött as we speak. Kom på typ tio i två i natt att det vore en bra idé att äntligen se hela Batman-filmen (alltså den från 1989.) Hade den inte på datorn, så det blev till att ladda ner den. Bam, klockan är kvart över två. Fixar subs och drar igång filmen. 40 minuter in råkar jag slå till tangentbordet på nåt fucked up sätt och lyckas täcka hela skärmen med info. Försöker att fixa problemet. 10 minuter senare inser jag att jag inte kommer att lyckas, så jag är tvungen att stänga ner och öppna i ett annat program. Väl igång igen funkar det mesta som smort. Förutom jag. En och en halv timme in upptäcker jag att jag har börjat bli lite småsömnig. Och så vaknar jag plötsligt. Filmrutan är svart. Fan. Jag har lyckats igen. Jag har missat slutet. Det var ju som nästan därför jag såg filmen. Resten av filmen har jag sett, men fan inte slutet. Så inmarigt jäkla drygt. Somnade väl strax innan 5. Vaknar strax efter 10 och försöker dra mig tills Hannah kommer och påpekar att jag skulle väckt henne för en timme sen. Klart som f får jag panik och kan inte somna om.

Och så hamnar vi här. Trött i schkaalen som bara den och försöker att blogga lite grann. Kom också på igår att jag kanske borde göra den nya kulturhistoriauppgiften (den ska in imorgon.) Har också dragit igång musiken till säsong två av Lost. Good stuff.



Later.

/V

P.S. Fortsätt att fråga!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Det är bra! Och som sagt var det inte menat som kritik till någon som har frågestund :) 20 läsare är inte fy skam heller ^^

2010-10-17 @ 22:15:53     URL: http://castileofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin