hi i'm a boy, here's how it goes:

2010-10-12 @ 06:58:11
Alltså jag undrar om det här är ett fenomen som bara händer mig, eller är det så att asmånga brudar på FB har blivit bittra gamla skater som går med i manshatar-grupper? Har jag missat nånting? För det finns nästan ingenting jag tycker värre om än att bli dragen över en kam. Särskilt när det kommer till skillnader och likheter mellan män och kvinnor. Det är ju som att säga att alla kvinnor kommer att få dig att tro en sak men egentligen vill och menar något annat. Jag menar, va fan?

/V


P.S. En roligare sida D.S.

Kommentarer
Postat av: ida

skata hmm, ja det kunde vara värre ;) är tjejerna under 20 är det alldeles för tidigt att bli en bitter kärring. Annat är det om de är över 25...

2010-10-12 @ 20:56:01     URL: http://statsvetarida.blogg.se/
Postat av: Kamil

Känner nån som beter sig sådär, bad business I tell yah'!



Ne, men seriöst. Inte kul.

2010-10-12 @ 23:30:34     URL: http://oelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin