someone's gotta make it work.

2010-10-14 @ 07:55:13
Tjo bloggen! Jag vet inte riktigt hur det kommer att se ut med mängden blogginlägg i framtiden. Jag hittar nämligen inte min jäkla datorladdare. Just nu sitter jag vid mammas nya dator som, eftersom vår stationära saknar internet överhuvudtaget, har blivit familjens nya dator. Kommer därför inte att ha lika mycket tid, obviously. Det suger också ashårt för alla mina skolarbeten är ju på den datorn. Iofs har man ju några som man inte ens har påbörjat... men det är inte min poäng! Poängen är att jag kan inte komma åt min dator med mina filer. INGEN GUITAR PRO! GAAAH! Bajs.



Nåväl. Idag, om en och halv timme för att vara ganska ungefärlig så börjar skoldagen på Folkets bio. Vi ska, om jag inte tar fel, se en film som heter "Fish Tank". Har inte den blekaste aning om vad den handlar så det kan ju bli hursomhelst. Har inte den starkaste tilliten till skolfilmer men man kan faktiskt bli positivt överraskad. Som "Die Welle" som jag har fått se på två separata tyskalektioner (det är för övrigt en riktigt bra film som alla bör se.) "Fish Tank" slutar väl nånstans vid elva och då blir det väl lunch. Men hallå, ska vi ha klassråd också eller? o.O. Vore ju lite drygt att trampa tillbaks till skolan för att vara där i en halvtimme och sen hinna till nästa film, "Kick-Ass", på en kvart.



fråga på! (fråga på! fråga på!)
Så hårt det går!


/V

P.S. Google Chrome suger. Ashårt. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin