the wolfman.

2010-10-22 @ 20:43:48
Hej och hallå bloggen! Just nu är jag hur spänd som helst. Imorgon händer det. Vi kommer att spendera hela dagen på Nydala med att ställa upp utrustning. På söndag börjar inspelningen. Det känns helt sjukt spännande. Jag är filmens interiörfotograf och kompositör. Jag har kommit på några idéer till filmen, men jag kan liksom inte skriva musiken förrän filmen är färdigklippt, vilket är nalta frustrerande. Musiken måste vara scenspecifik, jag kan liksom inte dra en Zimmer och bara skriva musik som kan användas lite hursomhelst.

Filmen kommer inte att visas någonstans förrän VAFF 2011, som är i maj, so be there! Efter det kommer den med största sannolikhet läggas upp på tuben, men tillsvidare får ni nöja er med en film som vi gjorde till engelskan. "Cop For a Day" heter den, och bygger på en kort historia som vi fick läsa. Enjoy!



/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin