this slavery.

2010-10-17 @ 23:05:46
Ugh. Har än en gång lyckats skjuta upp en viktig skoluppgift. Fattar fanimej inte hur jag lyckas. Så förbaskat störande.

Men det har varit lite kul idag faktiskt. Hittade och laddade ner Guitar Pro 6! Vet ni hur länge jag har väntat på det? Nope, det gör ni inte, men ändå! Efter lite strul fram och tillbaka med cracks och whatnot fick jag igång det. Alltså det var ju som att öppna ett helt nytt program. Tänk er ungefär Guitar Pro möter Finale. Lite så. Fast jag blev fett besviken på en sak. Den nya RSE 2 låter sämre än den första. Det låter crap, för att vara helt ärlig. Vissa instrument fick en lite bättre klang, typ de akustiskta gitarrerna har låter bättre. Elgittarerna låter helt åt helvete däremot. Vad som är sjukt coolt är att man nu kan skriva för 8-strängade gitarrer! Samt sex och sjusträngade basgittarer också. Jag måste typ lära om mig Guitar Pro känner jag.



Har också spenderat större delen av min datortid med att lyssna på musiken till Lost av Michael Giacchino. Tog mig igenom andra säsongen imorse och har arbetat på den tredje lite av och till (det är en dubbelskiva, fett mycket musik ju.)

/V

Kommentarer
Postat av: OLIVIA

Svar: hahahahha nej, jag är inte sjuk i huvudet, hurså då? :D haha nä men det va ju inte ens jag som upptäckte hur det faktiskt såg ut... jag tycker det va ganska kul, eftersom att det ser ju ut att vara det något det verkligen inte är också ser jag så jävla nöjd ut. hhahahahah garvar när jag tänker på bilden faktiskt.... fast hade det varit på riktigt hade det ju inte varit kul. fast det skulle iofs aldrig hända.

2010-10-19 @ 22:13:00     URL: http://ellaolivia.blogg.se/
Postat av: OLIVIA

sv: ja, kände att jag behövde klargöra det efter att du frågat om jag var helt sjuk i huvet.

2010-10-19 @ 22:19:19
Postat av: OLIVIA

sv: haha jaha... ja först va jag lite osäker men trodde ändå att du skämta lite halvt. men sen när jag fick den andra kommentaren av dig så tyckte jag att den va lite kul ända tills jag läste sista meningen för då trodde jag att du dumförklarade mig på riktigt och att du va helt seriös. hahah men bra, allt va ett skämt då!

2010-10-19 @ 22:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin