polemics.

2011-04-02 @ 22:14:55
God kväll folket! Har inte bloggat på särskilt länge får jag lov att medge. Har tappat lite gnistan för skrivandet och skolarbete, men jag försöker. Nu har jag ju ändå faktiskt gjort färdigt historian (kanske dags att slutföra KuHin nån gång) så jag kan väl försöka blogga lite också. Det är som nån form av disciplinhållande för mig (jag menar det är ju inte precis som att det är bloggandet som tar upp all min tid på datorn) så ifall jag bloggar gör jag med största sannolikhet lite skolarbete av och till.

Så det blir väl till att försöka blogga om mångt och mycket. Det lär väl bli mest musikinlägg (de tar som minst tankeverksamhet att färdigställa) men nån godbit från IRL-världen kan väl dyka upp lite hipp som haver.

Dagens låt (och en av mina favoriter för tillfället): Mastodon - Blood and Thunder

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin