fars dag (på ett sätt).

2011-04-03 @ 21:35:32
God kväll allihopa! Gustaf for tillbaka till Norge vilket var fett tråk (jäveln får lov att stanna i minst en MÅNAD nästa gång.) Innan det så spelade han och jag upp våran omskrivna version av "I Samma Bil" av Bo Kaspers Orkester. Han blev jätterörd och det kändes jättekul för det var asroligt att sjunga den, särskilt när jag och G la stämmor på slutet. Sen så fick han en bok med citat om pappor (med ett citat som vi hade valt ut) och en påse med fyra chokladhjärtan; ett hjärta för mig, Gustaf, Erik och Hannah.
 


Annars har det inte hänt så mycket. Vi har typ mest slaggat vid datorerna och så har vi käkat på Eurasia som verkar ha blivit sämre med tiden, eller så har den kanske alltid varit så (var ju några år sen sist och då beställde jag ändå bara spaghetti med köttfärsås varenda gång.)

Har lyssnat igenom en större mängd soundtracks inom de senaste 24 timmarna. Håller just nu på att lyssna igenom Harry Potter 4. Ska skriva ett lite längre inlägg om det senare.

/V

Kommentarer
Postat av: sariis

va fint :D så du sjunger med! du gör typ allt :) klart att du inte kommer att komma undan nu när jag vet det så de är ba att du ställer dig på kaffans scen och sjunger lite och komponerar allt ;)

ne men det verkar som en helt OK dag för dig :D hoppas det fortsätter så

2011-04-04 @ 23:21:31     URL: http://thesaranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin