the burning red.

2011-01-07 @ 01:42:00


Ganska bra platta faktiskt. Blev grymt förvånad att jag ens uppskattade den på den nivån jag gör. Den har liksom lite mer teknologiska inslag än vad jag brukar digga. Nåja. Jag har ju ändå spenderat de senaste dagarna med "Mechanize" och "Demanufacture" så det har säkert sina förklaringar. Kan inte ge en fullständig åsikt än eftersom det är första gången jag lyssnat på det och jag fokade inte så mycket på musiken nu, men jag kan i alla fall säga att det var ett väldigt underhållande album, överlag.

Nu, däremot, över till "Burn My Eyes", också av Machine Head. Det finns få låtar som kan tävla med öppnarspåret "Davidian"'s råa tyngd och drivkraft. Wesc-lurarna börjar trycka lite väl mot öronen nu, men om man rör på huvudet tillräckligt så märks det inte.

Hörs!

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin